vanheneminen on yksi elämän suuria mysteereitä sähkön ja naisten lisäksi. Ensinnäkin sähkö: mitä hittoo... joku ihmeellinen villi energia sinkoilee lankoja pitkin ja kaikki toimii... mitä sairasta. Naiset: tarviiko tätä edes alkaa pohtimaan? Miten Luoja on onnistunut muodostamaan niin monimutkaisen taideteoksen? Mahtaa olla ylpeä aikaansaannoksestaan "nää käärmeet ja norsuthan on ihan simppeliä diipadaapaa, mutta kokeilkaapa saada näin paljon eri partikkeleita yhteen asiaan, naiseen. Katotaan miten se pärjää ittensä kanssa. Ja ennenkaikkea, katotaan mitä keinoja mies löytää selvitäkseen yhteiselosta naisen kanssa"

Vanheneminen on ihan naurettavaa touhua. Vasta kun minä alan lähestyä kolmeakymppiä kiihtyvällä vauhdilla, minä alan tuntea itseni kohta valmiiksi täysi-ikäiseksi. Eli voisinko olla taas 21-vuotias. Nyt minä osaisin ehkä elää sen iän jotenki taitavammin ja saada jotain aikaseksi. Mulla on edelleen lapsen unelmat, lapselliset harrastukset ja elämän suurimpia tavoitteita on näyttää katu-uskottavalta. Eli minä olen sitä mieltä että ihminen voisi halutessaan vetää tarvittaessa käsijarrua ikääntymisen suhteen jos tuntuu että jotain ikää jäi elämättä liian vähän aikaa.

Minä tahdon olla vielä nuori ja villi, sitten keski-ikäinen ja rikas.. ja vanhana haluan vain ärsyttää kanssaihmisiäni teeskentelemällä huonokuuloista. -Black Adder

R.I.P. Brad Delp (Boston- More Than A Feeling)