Flopit:
-Muniin puhaltelevat pastorit ja kirkkoherrat.
Oikeesti, mitä synnintunnossa oleva ihminen tekee pastorilla, jonka mielestä kaikkee pitää suvaita ja kirkon pitäs tuoda ihmisille ihanan kivaa ja lämmintä henkäystä (mikä itestä tuntuu lähinnä mykältä hiihtäjältä). Juuri ystäväni sai todistaa erään seurakunnan, kutsutaan tätä seurakuntaa vaikka leikkisästi "Hangon seurakunnaksi", kirkkoherran sanovan saarnassaan että Lasaruksen kuolleista herääminen oli vain symbolinen juttu ja Raamatun lukeminen pitäisi jättää ainoastaan teologeille, ei tavallisille ihmisille, koska heillä ei ole tarpeeksi tietoa asiasta. Mitä hittoo nää ihmiset kuvittelee, kuvitteleeko ne että kirkko saa ihmisiltä uskottavuutta ja luottamusta kun se menee koko ajan vaan kauemmaksi siitä merkittävimmästä ohjenuorasta, eli Raamatusta? Ihmiset osaa mennä kyllä "Minä olen"-kauppaan ostamaan enkeliskannereita ja voimakiviä jos ne haluaa lämmintä henkäystä. En minä tästä enempää jaksa avautua, tiedätte kyllä itekkin.

ja muita floppeja:
-Ainainen sade
Mennään sitten kesä, syksy, talvi ja kevätkin vaikka samalla meiningillä.
-Moni kaveri lähtee jonnekkin hittoon
Ei se oma seura nyt niin kehuttavaa oo ja en minä enää jaksa tutustua uusiin ihmisiin. (Joojoo on mulla muitakin kavereita ja tykkään niistäkin)

TOPIT:
-Sateenvarjo
kyllä sitä on ihminen joskus ollu viisas, yllättävän paljon tunnelmaa.
-Liput Hellacoptersin keikalle
viimein näkee bändin livenä (ja viimeisellä mahdollisella kerralla)
-Sigur Rós
Oliko taas pikkasen älytön meininki, meikä pillitti taas siellä kuin japanilainen mäkihyppääjä.
-Black Sabbath
Oon alkanu viimein perehtymään Ozzyn aikaseen materiaaliin ihan ajatuksella, sieltähän ne kaikki riffit löytyy.

Oishan näitä vaikka kuinka, jatketaan ensi kerralla